Share Your Thoughts
Confession

Miss_F

Aku kecewa dengan kau. Aku kecewa dgn diri aku sendiri. Aku tak patut percaya kau utk jadi kawan aku. Aku patut be alone forever. Biar no one rapat dgn aku. Kau takyah acah sama fikiran dengan aku. Tak perlu. Patutnya aku jauh dr kau. Aku yg tempah hal ni. So hadap la ya wahai diri.

Tu la. Padan muka aku. Aku baik sgt.

Last2 dia keluar dengan kawan lain. Dulu dgn aku kata busy. Takpe takpe. Aku mmg dah buang diri kau dari hidup aku. Step by step. One by one.

Kawan aku lain pun aku boleh buang buat mcm tak pernah wujud. Kau apa lagi.

Dear selfish friend, I hope you will find a friend with your attitude.

Thank you

You Might Also Like

No Comments

    Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.